עיצוב הדפסה על חולצות

עיצוב הדפסה על חולצותעיצוב הדפסה על חולצות

אנו מבצעים הדפסת חולצות בראשל״צ ישירות על הבד באמצעות מדפסת מיוחדת. בעזרת המדפסת המיוחדת אנו יכולים לעשות הדפסת חולצות בית ספר בראשל״צ בצבע ואיכות גבוהה ביותר. מי שרוצה יכול להזמין גם הדפסה על חולצות דו צדדי. לצורך עיצוב הדפסה על חולצות הלקוח צריך לבחור את סוג החולצה, הצבע והכמות ואת העיצוב שהוא מעוניין בו.

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מאגר עיצובים ענק ובו למעלה מ 6000 עיצובים שונים המחולקים לפי קטגוריות. מי שרוצה הדפסת חולצות בראשל״צ יכול לבחור מתוך המאגר שלנו, מי שרוצה להיות יותר מקורי יכול להביא לנו עיצוב מוכן בקובץ דיגיטאלי ונדפיס אותו עבורו.

יש לנו מבחר גדול של חולצות, בכל הגזרות , הצבעים והמידות. החולצות שלנו מתאימות לבנים ולבנות, בעלות שרוול קצר או ארוך, הכל בהתאם לצרכים שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא פתרונות המתאימים לכל עונות השנה. על החולצות תוכלו להדפיס כל עיצוב שתרצו, מלפנים, מאחור או על שני הצדדים. ניתן להדפיס את שם בית הספר וסמלו, שם התלמיד, מספרים לקבוצות ספורט, סלוגו או כל דבר אחר שתרצו. החולצות שלנו איכותיות ומחזיקות מעמד זמן רב וגם המחירים מאוד אטרקטיביים.

 

הדפסת חולצות בית ספר בראשל״צ

בתי ספר רבים מתעניינים בהדפסת חולצות בית ספר בראשל״צ. בזכות חולצות מודפסות ניתן להעניק לתלמידים מראה אחיד וייצוגי המתאים לאירועים במהלך חיי בית הספר ופעילויות ספורט. רבים מלקוחות רשת אופנת דינמו הם בתי ספר המחפשים הדפסת חולצות בראשל״צ, או הורים לתלמידי בתי הספר הנדרשים להדפיס חולצות לקראת השנה החדשה.

הדפסת חולצות בית ספר בראשל״צ מתאימה לכל בתי הספר מהיסודי ועד התיכון. ניתן לעשות עיצוב הדפסה על חולצות לפי כל עיצוב שתרצו, כולל הדפסה על חולצות דו צדדי.

בתי ספר רבים מזמינים תלבושת אחידה עבור התלמידים, תלבושת עבור שיעורי ספורט, טיולים שנתיים, אירועי סוף שנה ואירועים שונים המתקיימים בבית הספר. לפעמים אלו יוזמות של צוות בית הספר, מועצת התלמידים או התארגנויות עצמאיות של התלמידים. לא משנה איזה עיצוב תרצו ואיזו כמות, אנו באפנת דינמו נעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

 

אופנת דינמו