הדפסה על כובעים קריית אונו

הדפסה על כובעים קריית אונוהדפסה על כובעים קריית אונו

מחפשים שירותי הדפסה על כובעים קריית אונו, או אולי הדפסה על חולצות בית ספר לקראת החזרה לשנת הלימודים? שירותים אלו ועוד מגוון שירותי הדפסה על מוצרים תוכלו למצוא אצלנו ברשת אפנת דינמו. אנו מעניקים שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ, מאנשים פרטיים עד עסקים וארגונים שונים.

המומחיות שלנו היא לתת שירות אישי העונה לצורכי הלקוח בצורה הטובה ביותר, הם מבחינת העיצוב והן מבחינת עלות הדפסה על כובעים, חולצות או מוצרים אחרים. במסגרת השירות האישי אנו מציעים ללקוחותינו שתי אפשרויות והם בוחרים את המתאימה עבורכם. האפשרות הראשונה היא לבחור עיצוב מתוך מאגר העיצובים שלנו.

את העיצוב שתבחרו ניתן להדפיס על כל דבר, כמו למשל הדפסה על כובעים צבאיים או הדפסה על חולצות בית ספר. האפשרות השנייה, שגם מתאימה לכל סוג של הדפסה על כובעים קריית אונו הוא הדפסה בעיצוב אישי.

 

מהי הדפסה בעיצוב אישי?

הדפסה על כובעים קריית אונו בעיצוב אישי פירושה הוא שאתם שולחים לנו את העיצוב ואנו מדפיסים על הכובעים, על החולצות או על כל מוצר שתבחרו.

זה יכול להיות השם שלכם, התמונה שלכם, הלוגו של העסק או כל דבר אחר העונה על הצרכים שלכם. עלות הדפסה על כובעים או חולצות היא נמוכה מאוד.

כמובן שגם ניתן לשלב בין שתי האפשרויות, למשל ניתן לבצע הדפסה על חולצות בית ספר הכוללת את סמל בית הספר המופיע אצלנו במאגר ומשולבת יחדיו עם עיצוב אישי משלכם.

 

עלות הדפסה על כובעים

אנו ברשת אופנת דינמו מדפיסים ישירות על הבד וללא צורך בגלופה. בזכות עובדה זו, עלות הדפסה על כובעים היא בסך הכל מעט יותר מעלות הכובע.

הדבר נכון גם לגבי הדפסה על חולצות. בין אם תזמינו יחידה בודדת או כמות גדולה, תמיד תיהנו ממחירים זולים המתאימים לכל כיס.

אז אם אתם רוצים הדפסה על כובעים צבאיים הכוללת את סמל היחידה או כל סוג של הדפסה על כובעים קרית אונו, בואו אלינו לרשת אופנת דינמו.

כן תוכלו לקבל שירות הדפסה על חולצות בית ספר, חולצות לעסקים ושירותים כללים של הדפסה על מוצרים.

אופנת דינמו