הדפסה על חולצות במבצע

הדפסה על חולצות במבצעהדפסה על חולצות במבצע

אם אתם מחפשים הדפסה על חולצות מהיום להיום, היכנסו לאחד הסניפים של רשת אפנת דינמו. אצלנו תוכלו למצוא הדפסה על חולצות במבצע, בקלות ובמהירות. אנו עושים הדפסה על חולצות לקבוצות המזמינות כמויות גדולות וכמו כן ליחידים המזמינים אפילו חולצה בודדת. כולם מקבלים אצלנו את השירות הטוב ביותר ללא אפליה.

אבל לפני הכל בואו נסביר לכם מהי בדיוק הדפסה על חולצות מהיום להיום. ובכן, אצלנו באפנת דינמו מדפיסים על בדים, בדרך כלל חולצות אבל יש אפילו כובעים, באמצעות מדפסת דיגיטלית המדפיסה ישירות על הבד. שיטת הדפסה זו אינה דורשת שימוש בגלופה ולכן היא מהירה (הדפסה על חולצות מהיום להיום) ואפילו זולה מאוד.

 

מי צריך הדפסה על חולצות?

מעגל הלקוחות שלנו הוא גדול ומגוון ואפשר למצוא בו לקוחות פרטיים, מוסדות וחברות מתחומים שונים. המיוחד בחולצות שלנו הוא שהן חולצות בעיצוב אישי, כלומר אתם שולחים לנו את העיצוב שאתם רוצים. חולצות מודפסות בעיצוב אישי מתאימות מאוד לצורכי פרסום ושיווק. למשל אם יש לכם דיילות מכירות המפרסמות מוצר ומחלקות דוגמאות, תוכלו להלבישן בחולצה מודפסת עם לוגו המותג, כך תיתנו חשיפה גדולה למותג. עוד שימוש מקובל מאוד הוא הדפסה על חולצות לקבוצות. לצורך העניין קבוצות יכולות להיות קבוצות ספורט, קבוצת עובדים וכו׳. לפעמים על מנת לגבש ולארגן את כולם משתמשים בחולצות מודפסות, למשל וועדי עובדים המארגנים יום כיף למשפחות יכולים להזמין הדפסה על חולצות לקבוצות. ישנם עוד שימושים רבים כמו מדים לעובדים בנקודת המכירה, חולצות מודפסות לתנועות נוער, חולצות לחיילים ואפילו הדפסה על חולצות במבצע לאירועים משפחתיים כמו חתונה או בר מצווה.

 

הדפסה על חולצות כמה עולה?

שאלת השאלות היא תמיד ״הדפסה על חולצות כמה עולה״? האמת שהמחירים הם ממש ברצפה ותמיד אפשר למצוא הדפסה על חולצות במבצע. שיטת ההדפסה של אפנת דינמו מאפשרת להדפיס בעלויות נמוכות ולהציע ללקוחות הדפסה על חולצות במבצע. מחירי החולצות הם כמה עשרות שקלים בודדים כאשר ניתן לקבל הנחה על כמויות. בתוספת של כמה שקלים ניתן גם להוסיף הדפס אחורי.

 

אופנת דינמו